;)

haha det är någon som vill att jag ska byta design?
fegt att va anonym men här är mitt lilla svar till dig:
jag gör faktiskt inte mina egna designer inte änns mina egna headers jag väljer bara vad det ska stå på headern bilderna färgen och bakgrunden väljer min designer så du får ta det med henne ;)


aja är sjuk, mobilen är pajj och orkar inte få upp å äta..
sitter med pappas mobiler tills han kommer med mat dåe :D

bilder på mina julklappar kommer upp sen, väntar fortfarande på min iPhone som pappa lovat.. :(


Kommentarer här!
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min fantastiska tävling där två vinnare dras & får någon valfri vara från pinkoholic.se? (sjukt mysiga luvtröjor värde 800 kr, + rosa mjukisbyxor & sånt finns där)



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/fantastisk-tavling-vinn-valfri-produkt-fran.html#comment

2011-12-25 @ 13:43:31
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Omg låter du någon göra din blogg så ful?

2011-12-25 @ 23:56:54

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0