.

jag måste göra några små blogginlägg så några av mina vänner vet att jag lever.
så lägger ut en låt som jag typ drogar nu och ni som vill veta vad som har hänt mig kan få en liten förklaring.





ett litet meddelande till en viss person som jag hoppas ser detta!
jag gillade dig faktiskt och det vet dom flesta jag vet inte varför, mina vänner J,E&L varnade mig för att du kommer såra mig eller något och det kanske var precis det du ville också så grattis du har lyckats du har fått mig gråta du har fått mig le du fick mig att falla och du trampa på mig. Men jag kommer ALLTID vänta på dig vad du än gör men just nu finns du inte i mina ögon och du är verkligen den ända som kan få mig att bli glad igen...
och nej jag menar inte foffe honom kommer jag inte komma över men jag har tröttnat på att vänta, han kommer alltid finnas för mig eftersom han var min första riktiga kärlek.

Kommentarer här!
Postat av: Julia

-hej!

allt bra?:)

2011-12-13 @ 19:17:35
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Felicia Thörnberg

Fin blogg ! :)

2011-12-13 @ 21:23:39
URL: http://thornberggren.blogg.se/
Postat av: Nina [Julkalender]

Har ni fått snö hos er? Skulle vara intressant att veta vilka som har det eller inte, tänkte göra en rolig sak av alla kommentarer, om jag får tillräckligt.



http://earthangel.blogg.se/2011/december/11-december-2011-lucka-11-1.html#comment



ursäkta mig om du inte tycker om såna här kommentarer!


Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0