ehm...

jag hörde att det var en person (vet inte vem) som undrade vad jag menade med det förra inlägget.
det är såhär att det är ganska privat så om du vill veta så får du fråga mig själv och inte genom någon annan, det kanske var den som frågade mig som ville veta inte fan vet jag men då får den personen faktiskt säga det.
here's my point ;) :
du som vill veta kom då fram till mig och fråga och om du inte vill komma fram smsa/ring 0707514091 och säg namn så kan jag förklara för dig! :D


aja jag mår inte ¨så bra somsagt och jag måste ligga lågt ett tag så kan inte säga vad jag gör eller vart jag är och det är inte 100% säkert att jag änns är i skolan men hoppas på att jag klarar av att ta mig dit utan att tänka för långt på det som händer och gömma mig från en person som är ute efter mig...



Kommentarer här!
Postat av: Emma

Lottar ut ett presentkort värt 400kr!

Presentkortet kommer från ImageCollection.se där du kan köpa olika sorters kläder och väskor.

En passande julklapp antingen till dig eller till en kompis?^^

Tävlingen hittar du här: http://thedevilschild.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-presentkort-pa-400kr.html

2011-12-12 @ 06:59:45
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Emma ^^

Förlåt om du inte vill säga men undrar vad som hänt, ibland kan det liksom vara skönt att snacka av sig med någon som inte vet vem man är. Så tänkte bara fråga... om du ville prata med nån.. så kan du alltid prata med mig.. Heh... om du fattar.

2011-12-13 @ 19:57:30
URL: http://madangerous.blogg.se/

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0