ullared (y)

va på ullared idag för första gången i mitt liv :D *stolt*
hehhe , men detta köpte jag.
nej edina din present är inte mä på bilderna å inte heller mina tuggummin å andra privata saker -.-


två par jeansleggins å en tjocktröja (y)

två bhar 4 troser (dom är i pack) två mysigar strumper å nåra vanliga strumper :D

två linnen ett rosa å ett blått , jeansleggins å långärmad roosa tröja :p

en nättröja å två vita stora tröjjor te mig å elin (ni kan ju gissa te vad;))

tjock skön vinterjacka (ska ha på mig imon) vantar (ska oxå ha på mig imon ;)) å mössa (y)

skinnjacka å två par jättesöta knästrumpor :p

bobbys haircare hairspray (y) rakhyvlar , minihårspray (proffs) jordan spark tandborste (märke :o) , rakgel å nivea deo 24h (y)

ja ni fattar har köpt allt en tjej behöver ;)

hmm , vad ska ja ha på mig imon tkr ni?


Kommentarer här!
Postat av: elin pettersson

hahaha tack för att du köppte tröjan ja har håt spraiet till daladubbeln o taitsen hemma :D evi måste åka te buttrix nån da ♥ puss

2010-09-25 @ 11:06:13
Postat av: elin pettersson

hahaha tack för att du köppte tröjan ja har håt spraiet till daladubbeln o taitsen hemma :D evi måste åka te buttrix nån da ♥ puss

2010-09-25 @ 11:06:33

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0