svar på tal !

edina -
jag vet att det är jag !
asså jag har massa o säga dig men kan inte gö det..
om jag säger det till dig kommer du hata mig nu och för alltid..
är rädd är ledsen är vilse
jag är borta snart så de gör inget
jag vet att det är du som mår bra o det stämmer
jag forstjärnar detta..
gråter nu gråter varje kväll vill ba dö
min pappa säger om det händer en till dålig sak så flyttar vi till israel :oo
asså shiit, hatar mitt liv o vill ba dö..
men säger ba älskar dig även om jag säger att jag hatar dig.. du kommer alltid ha en liten plats i mitt hjärta vad som än händer och vad jag än gör..<3

svar -
jo gumman säg de te mig asså ja kommer inte bli arg ja lovar :o
om du försvinner du vet va ja gör då ...
asså seriöst edina du borde må bättre än mig men ah , vi är två heeeeeeelt olika personer ;)
du förtjänar INTE att må dåligt seriöst du förtjänar att  må bra edina du har ett jättebra liv å de vet jag.
om ni flyttar te israel rymmer du hem te mig uppfattat?
ja älskar dig för mycke för att kunna hata dig ... just den sekunden var
A-L-L-A bara jävligt irriterande å ja hatade hela bunten så därför sa ja att ja hata dig te josef "/
skulle kunnat säga att ja hatade han danni linnea maral hugo kevin emily jennie sanna alla seriöst ,
du vet faktist att ja blir jävligt sur på alla för ingenting ibland bara för att något litet händer ;p


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0