min å kizyees konversation!

(21:07) kizyee barcelon: hej gumman , hur mår du ?(L)
(21:07) jasseh      | m: hejj
sådär
(21:07) kizyee barcelon: k
(21:07) jasseh      | m: dudå?
(21:08) jasseh      | m: asså stör mig så jävla mke :o
(21:08) kizyee barcelon: på..?
(21:08) jasseh      | m: edina -.-
(21:08) kizyee barcelon: vf ?
(21:09) jasseh      | m: hon är sur över ETT TUGGUMI
(21:09) kizyee barcelon: e hon :o
men hon tkr inte om dig
(21:10) jasseh      | m: sen när ?
(21:10) kizyee barcelon: vettinte ?
(21:10) jasseh      | m: när sa hon de?
(21:10) kizyee barcelon: asså jag frågar dig om hon tkr om dig
(21:11) jasseh      | m: aha asså vetinte
(21:11) kizyee barcelon: okej
(21:11) jasseh      | m: fråga henne :o;)
(21:12) kizyee barcelon: ok vänta
(21:13) jasseh      | m: åkej
(21:13) kizyee barcelon: jag smsa henne , men vad bråkar ni om :o
(21:16) jasseh      | m: över att mario tog hennes tuggummi  paket så tog eddie mario linnea och jag varsitt tuggummi dom tre sitter och tuggar som galningar och jag har mitt i handen å adam tar de ur min hand å stoppar de i munnen edina skäller ut mig å blir bara sur på mig men ja hade gett tbx de om hon hade sagt att hon inte ville ge så blir hon jättesur på mig å om hon inser att hon har gjort fel så får hon komma te mig 
(21:16) kizyee barcelon: men vaaaaaah 
shitt jag fattar inte ?
(21:17) jasseh      | m: men fråga henne -.- ;)






ni fattar väl att ja va ironisk när ja sa att hon skulle ffråga henne ;)
hahahha hon skulle inte fråga ÅT mig :o

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0