man gör inte så.

man skojar inte om sånna saker bar för att få veta va den andra tkr , de bara är så.
vetinte om ja kan lita på dig längre du byter ut mig mot andra personer vafan är de för stil lixom ?
kommer alltid finnas här för dig å du skrämmer mig jävligt mycke , hela tiden gumman "/
du säger hela tiden att du ska göra självmord å massa hur fan tror du de känns ? du vet ju för in i helvete vad ja gått igenom i mitt liv , vänner som dött , vänner som svikit , svin som har utnyttjat mig , blivit slagen genom hela mitt liv ...
å du vill ta självmord bara för en liten ssak ?
hmm .... ja är den som mår bra utav oss de kan inte stämma ärligt talat :o
vet att du alltid kommer att älska mig oavsett vad å vet du ? ja kommer alltid älska dig oxåå<3

om du fattar vem de är ja menar så kan ja inte förklara de ja sa te han idag , ja va så jävla arg just då på alltåalla allt händer mig på en å samma gång , allt blir bra å sen släpps all skit som en bomb över mig å de vet du :(


Kommentarer här!
Postat av: Edina

jag vet att det är jag !

asså jag har massa o säga dig men kan inte gö det..

om jag säger det till dig kommer du hata mig nu och för alltid..

är rädd är ledsen är vilse

jag är borta snart så de gör inget

jag vet att det är du som mår bra o det stämmer

jag forstjärnar detta..

gråter nu gråter varje kväll vill ba dö

min pappa säger om det händer en till dålig sak så flyttar vi till israel :oo

asså shiit, hatar mitt liv o vill ba dö..

men säger ba älskar dig även om jag säger att jag hatar dig.. du kommer alltid ha en liten plats i mitt hjärta vad som än händer och vad jag än gör..<3



2010-09-27 @ 22:06:48
URL: http://ingentting.blogg.se/

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0