frågestunden avslutad (y)

nu har jag tråkigt så ja svarar på alla frågorna nu :)

anna-är du tillsammans med någon just nu?
det går rykten om att du är en plsyer , är det sant?
gillar du joel eller kevin?
svar-nej , ja är singel just nu ;)
nej , ja är inte en player enligt mig ja gör slut med folk som d inte känns rätt med bara :D
hahha , ja men d är klart älskar dom ;) men nä inte på d sättet (a)

anonym-varför är du så fin?
svar - ja d får ni fråga mina föräldrar ;)

anonym-har du eller edina push-up?
svar - alla söta bhar har ju push up men vi tar ut inllägget såå nejj

anonym-vem gillar du?
är det sant att du har varit tillsammans med foffe?
hur många har du varit tillsammans med?
svar - ja gillar inte någon just nu :)
nejj d är verkligen inte sant ett väldigt falskt rykte.
vet inte sitter inte å räknar precis :s

oliver-gillar du mig?
svar-vet inte vem du är så nej ;)

louíse - hur många har du strulat med?
svar - vetinte.

anonym - Har du en känd kusin??? isf vem?
Vem är din bästa vän ( förutom edina )
Är du oskuld?
Har du testat att röka?
Har du testat att dricka?
Har du strulat/hånglat?
svar - ja , det får jag inte säga.
 jag har många bästavänner ;)
ja
ja
ja
ja

emily-vem gillar du ?
hur kan du vara så sjukt fin ?
va är de bästa med å vara jasseh ?
svar- dig älskling :* thihi nä men ingen :p
tänkte precis fråga dig d ^^ men d får du faktist fråga mina föräldrar om ;)
hahah d bästa mä å vara jasseh är nog att ja har världens bästa vänner (a)

sofiii-Hej kan inte du berätta mer om din kille? Vart bor han, vem är han? bild kanske? :D<3
Är du oskuld?
Hur är de o vara fjortis? Du är faktsikt jävligt mycke fjortis, men ja gillar't;)
svar - ja har tyvärr ingen kille ;)
ja
haha ja tkr inte att ja är fjortis :s å tar d INTE som en komplimang "/


det var väl alla?
hahha inte nöjd mä mitt svar?
kommentera då ;)

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0