detta är de gulligaste edina nånsin har sagt te mig :o

älskar dig nu och föralltid <3

Jag kommer ihåg allt med dig !
kommer ihåg första gången du var hemma hos mig <3
kommer ihåg första gången vi sov över
kommer ihög allt med dig
alla underbara minnen med dig
vi har både dåliga och bra minnen
vi har haft våra ner gångar och upp gångar
du e helt underbar
skulle kuna skriva böcker om dig
hur fin och underbar du är
du är den männsikan som har hjälpt mig upp
du har hjälpt mig o älska mitt liv
du har hjälpt mig med så mke
jag älskar dig jasmine axmalm
du&jag är det bästa som har hänt mig <3
alla dagar veckor och lov med dig har varit fantastiska
jag önskar o hoppas att vi alltid ska ha kontakt att vi alltid
ska va vänner!
vet att jag har sagt mke om dig och jag vet att du har sagt mke om mig
men vi både vet att vi kan lita på varandra om inte du vet det så vet jag iaf de
de ända jag vill säga e att jag älskar dig och jag kommmer alltid och gö de
va som än händer <3
alla minnnen med dig ör fantastiska
du är min andra halva
du är min livskraft
du är allt <3
saknar dig
o
jag vill ha tbx allt
vi har tappat så mke kontakt med varandra :'(
träffa dig fan i förrigår eller något men annars så träffas vi inte så ofta :oo
önskar att vi träffas mer snart <3
men du är så mke i möndal nu
så vi ses inte så mke
du är mke mer upptagen nu :(
ily jasmine axmalm ‹3

du&jag
natt&dag
jing&jang
salt&peppar
sjö&hav
sol&måne
himmel&jord
vitvåföralltid det e så de ska va :)‹3‹3‹3‹3






ÄLSKAR ALLA MINNEN MED OSS !
VI HAR SÅ MÅNGA
SOM JAG INTE VILL GLÖMMA
OCH KOMMER ALDRIG O GLÖMMA DOM ‹3
DOM ÄR UNDERBARA
HELA DU ÄR UNDERBAR
DU ÄR DEN BÄSTAVÄNNEN JAG NÅGONSIN HAR HAFT ‹3
O VILL INTE ATT NÅGOT SKA HÄNDA DIG :O
FINNS ALLTID FÖR DIG '
JAG ÄLSKAR DIG
VAD JAG ÄN GÖR MOT DIG SÅ ÄLSKAR JAG DIG
BÅDE BRÅKEN O ALLA MINNNEN ALLTING MED DIG ÄLSKAR JAG
DU&JAG FÖR ALLTID BEBIS (L)




går inte o beskriva dig med ord !


http://jjasseeh.blogg.se
månadens bästis (LLL)




aaw älskar dig mest edinafina<3

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0