hemma , typ

heej!
ja jag är hemma typ (:
så ni alla får läsa om underbara mig och mitt liv !
o-ringen va bästa hittils i sommar :p
men ångrar lite gör man ju d där mä domdära ...
men här kommer lite bilder på mig o älsklingen elinbästavän snygga som alltid (a)




vi vet att vi är heta på bilden (h)

hahahaahahah , tälten aaw så jävla snygg är ja i elins ögon ! men d är ju såklart ja är ju snygg i allt . (:


elin , fliiiiiickvän<333

sexigt , javet


o helt oplanerat tar man då på sig likadana kläder  (h)

javet att ja är otroligt söt (:


btw . inga bilder är redigerade (y)


Kommentarer här!
Postat av: elin pettersson

fyy vilka bilder på mig !!! har ju inget smink eller nått :S ♥♥♥

2010-09-25 @ 11:12:48

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0