dagen :D

min dag dåra!
ja o mamma åkte in te stan o köpte skor+kläder ;p
blev inte så mke men ändååe (:
åker kanske imon tydligen?
men vi ska fixa ID-kort+kontantkort innan (a)
men ja åker då kanske imon så ni får se mig på ... nästa lördag typ :(
men eftersom det är i Örebro så kanske vi kommer stanna längre för emmeli har ju sin lilla ****** ;)
och ja kanske ska fixa allt mä min "lilla" ***** :P
men ja vi får väl se vad som händer kanske ska satsa på en i göteborg denna gången (;




åå saknar verkligen tiden ...



// j a s s e h


Kommentarer här!
Postat av: Edina

hejj !

fin blogg.<3

gumman. jag ska hjälpa dig med hela din blogg nu.

kan göra en fin header bakgrund färg kommentarer och a du fattar. gå in på min blogg och kolla. så ser du vad jag har gjort. just nu så håller jag på med min och fridas blogg. men jag kan ta din före om du vill det älskling <3

men i alla fall så vet du om du behöver hjälp så finns jag här för dig. puss o kram älskar dig jasmine axmalm <3

2010-07-21 @ 02:31:25
URL: http://ediiiina.blogg.se/

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0