svar på tal

natlie&josefin&frida&jennie. om ..:
asså jävla fitta!
du sa ingentiing idag du kram bara din jävla wnb kompis.
ddra åt helevte.
nästa gång vi ser dig assså då.
btw; sluta tro ddu är kaxig och sånt
du kaxar på bloggen och innan vi ska träffas du bah jag är inte kaxig så jag kommer inte säga ngt.
men säg inte heller att du inte kkommer skriva på din BLOGG IGEN!!
asså nästa gång jag ser dig tar vi dig fatta.
SLUTA TROR DIG.

- är elin en wnb?
hahah , nej d är hon inte men ni får seriöst tycka va ni vill (:
ja tror inte att ja är kaxig , ja sa ju d -.-
men ååh , ja ska inte skriva mer om er på min blogg om ni slutar kommentera på min blogg :o
ta mig då när ni ser mig nästa gång , ska va i gävleborg eller ngt snart å sen kanske te värmland -.-

å jennie ja har inte gjort dig ngt .. har inte heller ngt emot dig å kmr aldrig att ha :o
å frida ja knr dig inte , men gillar dig inte heller .
såå aa ni två ja kmr inte börja bråka mä er -.-

Kommentarer här!
Postat av: melina

jag pratade med frida om att hon och dom hade kommenterat och frida sa att hon va på toa då. hon säger också att hon nt känner dig så hon har typ inge emot dig.. :) men ahh

2010-08-07 @ 11:21:47
URL: http://moamelina.blogg.se/

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0