saknar dig

fan va ja saknar dig.
snart två månader sen ja träffa dig men du har förändrat hela mitt liv ,
du är speciell för mig tänker på dig hela tiden ,
ja kommer ihåg dagen ja träffa dig som om d va igår vi såg dina skor å gick efter dig tills vi fick ditt nummer .. den dagen kommer ja aldrig att glömma :)
aldrig har ja älskat nån så mke som ja gör idag du får mig att tänka positiv å hjälper min dag,
du är allt för mig å ja hoppas att du fattar hur mke du betyder .
du&ja tillsammans hur skulle d ha varit ? hoppas att vi får ett svar på det snart :)
ja älskar dig ***** å ja lovar d är sant för dom bästa stunderna är när ja smsar mä min han.
ja skulle vart lyckligast i världen om ja hade dig i min närhet för när ja är mä dig så kan ja inte tänka på annat än just dig,
för mig är du den enda den som får miitt hjärta att banka du ska veta ja älskar dig hemligstämplat .
du är det finaste ja vet den finaste på jorden när du kollar på mig känns d som tiden stannar våra namn är som skrivna i sjärnona .
om du säger dom tre orden skulle ja falla direkt d skulle vart d bästa som hänt.
jag vet att om d blir vi två skulle d hålla i en evighet förlåt mig om ja har sårat dig men kan lixom inte säga rätt när ja är mä dig.
och känner du dig ensam är du aldrig till besvär för om du behöver mig så kommer ja till dig ja svär,
du är sjärnan som har fallit från himlen ner till mig .
håll hårt om mig när ja gråter&skriker å glöm aldrig att d är dig ja älskar ,
ja vad ja än säger så glöm aldrig att ja 'äälskar dig.
det är svårt att förklara med ord men ja måste visa dig va ja känner inombords ja håller inne d för mke vet inte hur du kommer reagera kommer du igga , dissa , bli rädd , bli glad vafan skulle hända om ja berätta d för dig?
snälla ja ber dig visa mig en ledtråd om du gillar mig mer än som vän å kanske litelite mer än så?
kan inte ge di allt du önskar men du vet att ja vill , när ja är lessen måste du skydda mig som mest för javet att din tröst läker bäst.
jag tror ingen förstår hur mke ja älskar dig för ingen vet ju hur d känns i magen när ja smsar mä dig att ja blir varm i hela kroppen när ja tänker på dig.
***** du är allt som ja nånsin velat ha du har utseendet personligheten allting du är lixom perfekt..

ja har skrivit rätt mke men allting är sant för du kan vara den rätta så ja ska aldrig släppa din hand,
kanske några andra killar påvägen men tillslut ska ja få den rätte å den rätte är du .
första ögonkastet visste jag att nånting skulle hända ja visste inte just då vad men nu har ja förstått att allting va bara kärlek.
vi ska vara dom två som klarar allting tillsammans för om ja får dig vid min sida skiter ja i allt annat!

sitter här ensam å tänker på gamla minnen , saknar d ja tänker på vill bara spola tillbaka tiden.
du är värd så jävla mke men kom på d för sent , ja hade redan åkt å valt en annan att strula med ,
så många gånger som ja har gråtit över kärlek vill bara gråta ut å skrika ut en tjut.
jag minns med glädje dom stunder när du låg där i mitt tält du bara kom närmare så ja kunde lägga mig på din arm.
om ja fick en chans på dig skulle ja visa dig mitt rätta ja , ja skulle kämpat genom eld å vatten bara för att få ha dig kvar.
skulle finnas vid din sida till livet sista dag,
du är den bästa som ja någonsin har träffat bara att få känna dig betyder väldigtväldigt mycke för mig..
att ja har hittat den som ja vill dela mitt liv tsm efter bara tretton år omen shit man ska inte känna såhära när man är i min ålder :o
jag vill komma i första hand och aldrig mer behöva bli sårad,
öm allt var annorlunda om fanns här hos mig , skulle du ge mig ett löfte eller iaf en chans?
ja bor i en stad som bryr sig för mke folk som frågar ut mig vem ja gillar så ja tvingas å dom förstör allting ..
jag vet att du är bra för mig , precis som ja är bra för dig.
önskar du var jag o att jag var du så ja fick veta vad du tänker , om du tänker på samma sätt som mig .
kommer alltid stå här finnas till hands å beskydda dig , men va får ja tillbaka ?


om ingen finns till hands så kan ja lova dig att ja ska va här å ge dig allt stöd du behöver ,
klättra över berg å krypa över eld , ja svär ska göra allt bara du vill bli min , ja kan förlora allting annat bara ja har dig.
dagen då du kommer till mig å vill vara min prins kommer den att komma ?
ja kan inte ge dig så mycke men ja ger dig mitt hjärta all min kärlek ja kan ge , ja lovar att alltid finnas där hålla om dig hårt skydda dig från allt ont.
behöver du hjälp ska ja komma med desamma får inte hända dig nått ja svär ja skulle dö.
mitt mål är du ja ger aldrig upp dagen då ja har dig i min famn , du är värd allt i världen å så mktmktmkt mer för mig.
å ja hoppas att du ser att ja älskar dig mest av allt på jorden försöker hitta dom rätta orden men ja hittar ingen bättre människa än dig du är de vackraste som skapats å ja älskar fan dig.
älskling du vet att du är en ängel för mig du är d bästa som har hänt mig å ingen kan ändra på det.
ja är ingen alls men ja älskar det du har ja hoppas att  du ser mig i alla dina dar ,
vacker , vackrare , vackrast , ***** du är den ända som får sluta min saga.
när du inte är hos mig kan ja inte tänka på något annat på sista gången som vi sågs saknar så sjukt.


du är bäst å ja kanske inte är värd dig ?
ja är sämst men du är fan hela världen ..
du är den finaste som finns så snälla kom till mig
att sakna dig en timme är som ett helt fkn liv , när ja är mä dig så flyger tiden bara förbi.
älskling du är allt å ja förstår om ja inte duger d är helt lugnt eller om ja ska vara ärlig mot ´dig så nej d är inte inte lugnt ja vill inte ljuga för dig min vän för du är så jävla mke går inte å förklara ja mår lixom bara bra mä dig.
ja älskar dig så mke går inte att beskriva kan inte leva utan dig snälla kom hit har ett hål i mitt hjärta som bara du kan laga snälla kan vi inte leva lyckligt som i en saga ?
måste vara mä dig för ja mår inte bra vill bara skrika ut men ja håller d inombords visar inte för någon vad ja knr men om du kom hit skulle ju alla se min blick å verkligen fatta hur ja knr för den blicken ja kmr ge dig kommer va helt oslagbar.


ja har skrivit väldigt mke men om ni läser d så kanske ni förstår hur ja knr för den här killen ... ?

Kommentarer här!
Postat av: kizyee

jag vet :P e det han vi ringde idag ?

ilyyyy (L) finns för dig <3

2010-08-23 @ 20:40:53

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0