hahhaha

hhahahahahah
så jävla patetiska är ni.
josefulast
ska ja gå å hänga mig själv?
hhahaha , roligt skämt säkert årets roligaste.
ja svär att om ja gjorde d skulle du gråta så jäävla mke så du skulle ha hängt dig själv mä .
du kmr att sakna mig d vet ja.
ja kan erkänna att ja skulle ha kommit på¨din begravning å gråtit om du dog nu ..
men du vågar nog inte erkänna d att du skulle gö dsm.
å nu kmr du starta ett rykte om d men ja bryr mig fan inte tar inte åt mig av skit -.-

aja ville bara säga d (:


ps.ja är mognare än dig att ja säger sanningeniaf

Kommentarer här!
Postat av: JOSSE

DU SKULLE INTE VART BJUDEN PÅ MIN BEGRAVNING, HAHAHAHA

2010-08-03 @ 01:37:33
Postat av: jasseh

hahah , begravnningar är öppna för alla (h)

2010-08-03 @ 10:49:38

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0