gomorron

nu sitter man dåra å kollar på när klockan ringer :p

ska dra tand senare edina skulle va mä mergime så ja får gå mä farfar drar bah en då , haha drar då ifrån skolan den 24e vid 9tiden..
sen sätter dom ju in tandställningen i september :(
men aa om man vill ha fina tänder måste man faktist lida lite är d så dom säger ?

går inge bra på tv fuuck it :o

många har mejlat mig å frågat vem min "hemliga" kändis kusin är :)
'
ja kan tyvärr inte svara på den frågan för ja får inte säga te ngn för my daddu ;)


just d alla kollar på Irene Huss på sönda va ? för min moster är mä i filmerna å spelar birgitta? eller nått sånt iaf :*


//


Kommentarer här!
Postat av: Edina

om du hade svarat på mobilen så skulle du fått reda på att jag kunde följa med för lilla mergime är magsjuk

så nästa gång svara på mobilen (Y)



och säg till STORA mig vem din snygga / fula kusin är :D<3

2010-08-19 @ 21:13:56
URL: http://har ingen längre ;)

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0