..

heheh ,
d va typ bråk vid cyklarna idag ;ss
å om ni undrar vff ja inte sa ngt va d för att ja inte vill säga mer.
ja har sagt mina ord te er josefin å natalie.

sååå ni kan väl bara låta mig va resten av era liv , å ja låta er va resten av mitt liv(y)
då blir alla nöjda (h)

aja pall blogga nu

// j a s s e h


Kommentarer här!
Postat av: natlie&josefin&frida&jennie.

asså jävla fitta!

du sa ingentiing idag du kram bara din jävla wnb kompis.

ddra åt helevte.

nästa gång vi ser dig assså då.

btw; sluta tro ddu är kaxig och sånt

du kaxar på bloggen och innan vi ska träffas du bah jag är inte kaxig så jag kommer inte säga ngt.

men säg inte heller att du inte kkommer skriva på din BLOGG IGEN!!

asså nästa gång jag ser dig tar vi dig fatta.

SLUTA TROR DIG.


Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0