..

ska du slå edina?
d visar ju att du är mer mogen än oss oxå -.-
men aa nu ska ja skita i er ni är inte värd min underbara tid ^^

asså shit ja är förfan rädd , ingen kmr säkert fatta vff ..
men seriöst kmr fan inte att kunna gå utanför huset utan min syster om ja ska te partillehållet :'(
ligger förfan å darrar :o
tack te alla er som hjälper mig , ni är underbara :*

men ja ska försöka glömma allt ..
ni som bråkar mä mig kmr inte kunna gå efter mina vänner har fått tag i er (y)


tänkte bara visa en bild från tiden allting va perfekt va vän mä a l l t o a l l a , men d är ja ju nu oxå för joseful , jonas o nattapatta finns inte i mitt liv (y)

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0