helgen

i fredags så åkte jag då till Borås vid 16 tiden med Amanda, hittade en fritidsgård i Sjöbo så åkte dit å va lite där tyvärr var det inte så många där men dom sa att det brukade vara fler så kommer nog åka tillbaka dit nån gång! :)
sen åkte vi hem till henne och på morgonen gick vi ut med hennes underbara små hundar Zorro och Pepsi! :D
sen åkte vi till Göteborg men åkte till Kungsbacka ganska så direkt, träffade Nyberg sen åkte vi hem till mig och emmeli hade 5 kompisar här också..men jag Amanda och Nyberg kollade typ på film och sen somna vi vid typ 4.30, sen åkte dom hem med 13.20 bussen så var jag bara hemma.
ska nog in till Göteborg på onsdag också! :D
denna helgen får vi se vad som händer, min moster skulle nog komma hit hon bor ju i L.A nu för tiden..
aja, en bild på mig och Zorro ifrån i lördags (tagen från amandamalinholmgren.blogg.se)


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0