Guuuuh

DU
Hur gammal är du? - 16 år
Hur mår du? - Trött
Favorit citat? - Har inget favoritcitat tror jag..

SKOLA
Är du liksom ensam eller populär? - jag är ju inte ensam men populär skulle jag nog inte vilja kalla mig.,jag hade ju status förut men det är inte riktigt samma sak..
Har du blivit/blir du mobbad? - njea, i 2 veckor typ
Har du många vänner? - Ja de har jag
Är du trygg i skolan? -
Har du lärare du litar på? -
Har du något stort problem i skolan? - ja, själva skolan

KÄRLEK
Är du i ett förhållande?- nja, halvt
Är du kär?- Jag blir inte kär så lätt så nä
Har du blivit dumpad? - jaa
Har du dumpat nån? - ja
Hur många har du varit tillsammans med? Oherregud..satt å räkna alla igår och kom upp till 15 sen tappade jag bort mig
Har du något kärleksproblem, isåfall, vill du berätta? - just nu har jag inga kärleksproblem
Har du någon fin kärlekshistoria? -Har jag nog
Oskuld? - enligt mig-ja, enligt världen-nej
Kysst någon? - Ja
Haft ett förhållande? - ja

KROPP
Hur känner du med din kropp? - Sådär
Vad väger du? - mellan 47 och 53, har jättemycket problem med att hålla vikten jämn varje dag..
Hur lång är du? - 163cm
Bröststorlek? - olika beror på märket
Klädstorlek? - xs-x
Skostorlek? - 36.5-38
Komplex? - magen, kärlekshandtagen och just nu min hudfärg
Något du vill snacka om inom detta ämne? Skriv nu isåfall! -

VÄNNER
Har du vänner? - Jaa
Har du en bästa vän? - Ja
Har du förlorat en vän? - ja
Är du i bråk med någon? - haha jag är i ett tyst krig med några! Typ 5 mot mig eller nått, det är moget va?

FAMILJ
Är dina föräldrar gifta/skilda/ihop? - skilda
Syskon? - emmeli syster
Familjeproblem? - en jävla massa

ÖVRIGT:
Använder du stringtrosor?- ja
Pojkvän eller Flickvän?- Pojkvän
1 bästa vän eller många vänner?- asså "vänner" eller riktiga vänner? Två helt olika saker
Dator eller TV?- Dator
Kyss eller Puss?- kyss
Hångel eller strul?- hångel är ju lite mer kärleksfullt så tar strul ;)
BH eller utan BH?- utan, hatar bh så jävla obekvämt men kan inte gå utan..
Läppglans eller Läppstift?- Läppglans
Mascara eller kajal?- mascara





Kommentarer här!
Postat av: Anonym

Hur är det med dig och Amanda nu då?
Eftersom att du knappt nämner henne i bloggen och hörde att du hade skällt ut henne och försökt förklara för henne hur barnslig hon är men hon lyssnade inte....
Vill bara säga att om ni är i bråk så håller jag på dig, you go girl!

2013-03-31 @ 23:57:52

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0