np

hade precis nationella i skrivuppgiften och det gick faktiskt skit bra!
skrev hela 5 sidor och allt kom liksom till mig helt automatiskt så är väldigt nöjd faktiskt och det är ju bra :D
så väntar på bussen nu, ska tydligen åka mitt ute i ingenstans och byta buss haha men det ska nog gå bra bättre än att sitta å vänta i en halvtimme iaf ;)
sen ska jag lägga alla underkläder i torktumlaren å äta något sen ska jag börja packa inför imorgon, ska ju åka till Österrike så uppdateringen kommer vara kass nästa vecka..får göra några inlägg på bussen när jag fortfarande är i sverige och sen har dom internet på hotellet så det ska ändå funka :)
aa men nu fryser mina händer ihjäl så bloggar mera sen! :D


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0