mitt ute i ingenstans

står för tillfället verkligen mitt ute i ingenstans för att jag åkte för långt med bussen..
men nästa buss åt andra hållet åker om 4min så bara att bita ihop! ;)
igår fyllde ju jag då 16, träffade Amanda och Nyberg fast Nyberg var tvungen att gå hem ganska tidigt för hans syster fyllde också år igår.
tänkte bara säga detta att hur många hat inlägg som vissa tycker riktar sig mot Amanda (även fast dom inte gör det..) så kommer vi alltid att bli vänner igen, hon är ingen fitta mot mig isåfall hade jag inte varit vän med längre.. hon är min bästavän och lillasyster och jag älskar henne oavsett vad jag skriver här på bloggen, det är ingen sån "dessie-paow" grej som bara är vänner för syns skull ;)
aja nu vet ni, ska fira min födelsedagsvecka denna veckan så träffar Elin på torsdag sen ska jag till pappa denna helgen så har jag och Disa pratat om att ha fest i helgen så vi får se hur allt blir! :D


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0