hihi


MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: rosa
färg 2: vit
färg 3: turkos


I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: jaa
Fått ditt hjärta krossat: haha ne det har jag inte hunnit med på ett bra tag nu ;)
Träffat någon som förändrat ditt liv: kanske, vi får se
Fått reda på att någon har pratat om dig: eh aa, inte dåligt dock
Kysst en kompis: nej


BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: ne inte för/efternamn iallafall
Vad gjorde du under din förra födelsedag: jag hade skittråkigt jämfört med tidigare år..
Vilken tid vaknade du idag: 11.18
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov, det är jag ganska säker på iaf.
Någonting som du längtar till: sommaren
Senaste gången du träffade din pappa: igår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ...
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
Vad gör dig irriterad just nu: att någon har hackat sig in på min Facebook i flera dagar nu och jag märkte det idag.
Långt eller kort: beror på vad man syftar på.. ;)
Vad gillar du gällande dig själv: mitt hår jag gillar mitt hår det sviker mig aldrig.


DIN FÖRSTA:
Operation: öronen, tror jag
Piercing: öronen
Tatuering: om 1 år och 51 veckor!
Bästa vän: Amanda
Sport: fotboll
Husdjur: Kanin
Vaccination du minns: den när jag skulle till Thailand.
Förälskelse: Hugo,
Alkohol du drack: måste väl vart öl som jag smakade på utav föräldrarna när jag var liten och sa "usch det där ska jag aldrig dricka"


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: hmm den var svår men ögon.
Kramar eller pussar: kramar och pussar ;D ne men om jag bara får välja en så kramar.
Kortare eller längre: längre.
Romantisk eller spontan: den var svårare än läppar eller ögon..men spontan måste jag nog säga
Tatueringar eller piercingar? Tatueringar men inga tjejiga tatueringar eller någon extrem tatuering i ansiktet eller så..


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0