dagen typ

träffade Amanda vid 14 tiden och sen åkte vi till järntorget och träffade donja ett tag tills Elin och Ylva kom så skulle vi hem till Amanda och då ringer Philip å säger att han ser oss så träffade honom och Carl i typ 10min..
sen drog vi hem till Amanda och käka glass sen träffade vi cornet och va lite i stan och när vi åt på donken så ser jag ett gäng killar ifrån lexby haha!
men sen kom Hugo och Gustav också så kom dom å hälsa å så, kände bara hur mycket jag saknade dom.. gick ändå på granndagis med Hugo och sen i samma klass fram tills halva 7an så vi har känt varandra i 15 år typ ;)
sen träffade vi iaf Henke ett tag sen åkte vi till Angered och fan vad jag aldrig mer ska åka till Angered, biskop, Bergsjön, backa eller tynnered med cornet igen! :o
aja sen gjorde vi inte så mycket mer men är påväg hem nu iaf, kommer verkligen sakna alla i Sverige när jag åker till Österrike :(
men det är trevligt folk där med! :D


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0