asså..

asså snälla ni som busringer till mig nästan hela tiden kom på något nytt å säga..
alla vet redan att jag har varit missbrukare och jag är ren nu, så sluta ringa och säga att ni är från något behandlingshem eller ungdomsmottagningen eller nånting det är inte änns roligt.. jag har gett upp mycket för att komma dit jag är idag så nästa gång någon ringer och börjar prata om något som hände 2011-(sommaren)2012 hoppas jag att den kan lyckas skaffa sig ett liv. :)

som ni ser så har jag förändrats, har inte längre det där hängande ögat, inte dom gråa färgerna i håret och hyn (nu kan ni inte se det för att det är en effekt på bilden) och jag är helt enkelt inte lika hängig så tack för mig hejdå.


Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0