jajajajaja

Anonym om omogeT:
måste jag veta allt om dig bara för att jag inte tycker att du bör skriva göteborgs stolthet? det är nog mer omoget att skriva att du är göteborgs stolthet precis som om du vore bäst haha aja you go girl! ;)


svar- okej jag har fattat att du tycker att jag är en liten fjortis som tycker att jag själv är göteborgsstolthet. Men det är jättekul att du stör dig på det eftersom jag får ett gott skratt i livet :D

Kommentarer här!
Postat av: Anonym

okej så du menar att du blir glad av att folk hatar dig och att du tror du är bäst vackrast snyggast a name it!

2011-05-24 @ 12:00:13
Postat av: louise

söt blogg, hur mår du?? ;) kika gärna in min blogg!

2011-05-25 @ 21:28:21
URL: http://louiseliiv.blogg.se/
Postat av: louise

söt blogg, hur mår du?? ;) kika gärna in min blogg!

2011-05-25 @ 21:28:53
URL: http://louiseliiv.blogg.se/

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0