fest?

nej men jag provocerar ;)





Kommentarer här!
Postat av: Anonym

MAN HÖR HELT SERIÖST NÄSTAN INGENTING NÄR DU HAR PÅ FUCKING MUSIK, TROR DU DET ÄR COOLT ATT HA PÅ HÖGRE MUSIK ELLER. KAN DU SÄNKA NÄR DU SKA GÖ FUCKING VIDEO INLÄGGG SÅ MAN HÖR VAD DU SÄGER

2011-05-13 @ 15:16:43
Postat av: Anonym

Du kan jätte gärna ta upp din tröja. Ha inte så urringat. Du har ändå inga bröst, ingen idé att ha bh, eller helt enkelt ens visa den. Du drar först upp tröjan sen ner -.-

2011-05-13 @ 15:17:41
Postat av: Anonym

bara en fråga varför drar du upp tröjan bara halvvägs så du fortfarande visar dina ¨bröst¨och så fort du drar upp tröjan så ser man att du drar ner den igen. du får ingen uppmärksamhet för att visa dina så kallade bröst. och du kan gärna svara på min fråga istället för att säga att du gör de sen men aldrig gör de eller attt bara skriva jag älskar er också!

2011-05-15 @ 22:02:47
Postat av: Anonym

bara en fråga varför drar du upp tröjan bara halvvägs så du fortfarande visar dina ¨bröst¨och så fort du drar upp tröjan så ser man att du drar ner den igen. du får ingen uppmärksamhet för att visa dina så kallade bröst. och du kan gärna svara på min fråga istället för att säga att du gör de sen men aldrig gör de eller attt bara skriva jag älskar er också!

2011-05-15 @ 22:02:58
Postat av: Anonym

USH.. dra ner tröjan lite mer.

2011-05-17 @ 14:38:09

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0