men herregud-.-

ja är inte sur på nån för att den är vän mä edina för de hon gjorde mot mig ,okej?
men ni som väljer hennes 'sida' de är jävligt falskt av er eftersom jag har inte sagy att ni ska välja en sida å hoppas att hon inte heller har gjort de.
ni som väljer min 'sida' några av er va inte vän mä edina innan så de är lugnt men ni som va vän mä edina innan ska fan inte gå å välja 'sida' heller , de är ett bråk mellan två personer (jag och edina) inte hela skolan typ :o
de är falskt att välja sida de är de ja vill säga , om hon har gått runt å snackat skit om mig så är de hennes problem inte mitt ja tänker inte lägga mer tid på denna människa utan vill bara glömma och gå vidare. alla väljer vi fel vänner ibland , i detta fallet blev vi väldigt väldigt väldigt bra vänner men de är såhär de går när man kommer varandra för nära och man har mycke 'i bagaget' :)

iaf...

GISSA VA JAG HAR GJORT :D

Kommentarer här!
Postat av: lilläänn

de e clips din fiiiiis (a



trorja ;d

2010-11-23 @ 22:13:48
URL: http://nneapeas.blogg.se/
Postat av: lilläänn

de e clips din fiiiiiiis :D

trorja iaf :P (L)

2010-11-23 @ 22:15:49
URL: http://nneapeas.blogg.se/

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0