kommer ni ihåg?

kommer ni ihåg när ja såg ut såhär?


visst inte så fin bild men ja va ändå rätt så söt :o (om man tänker lite)
de va början av sommaren2009 hade alltså inte börjat på lexby än..

då kan vi ta en bild som ja tog i början av denna sommaren
 
asså ser ni skillnaden eller? på förra bilden så har ja inga finnar va söt å massa å sen ett år senare är hela pannan fylld mä finnar ? de va då ett år på lexby fick  ja finnarna av stress? antagligen...

å sen så kan vi ju se hur dom flesta vill att ja ska se ut


håller faktist mä om att ja är söt på den bilden :o
men edina på den bilden? hallå ? va håller hon på mä usch men hon gjorde bara så för hon ville visa att hon hatar folk som ser ut så å drev bara mä dom..

så kan vi ju kolla på en bild på en annan person som jag vill se ut som

sjuuuuuuuuuuuukt söt ju :o
vill ha amalias utseende å nu skojjar ja inte (y)

men de finns faktist en bild på mig å om ja såg ut som ja gör på denna bilden hela tiden skulle ja vara glad för de.. och bilden tog ja faktist i veckan tillåmä :o

asså detta är jag : jasseh inget löshår ingen redigering bara jag (hade inte heller några finnar den här dagen:o)



men ska säga såhär vill jag aldrig se ut :

Kommentarer här!
Postat av: william

haha gulliga bilder;3

2010-11-07 @ 22:16:28
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0