KOLLA VAD JA HITTA :o

elin kom du ihåg på O-camp när vi kolla på sommarlovsmorron?
å vi tyckte att 'josh' va jättesöt?
JAG HAR HITTAT HAN (y'
han heter anthony spanos ;)


Kommentarer här!
Postat av: Anonym

hej jag heter emilia

jag är dö kär i josh(anthony)

jag skulle typ göra vad som helst för att få hans mobil nr.

om någon vett det så snälla...

ge mig det på moviestarplanet eller...

inte vet jag

2010-11-14 @ 16:28:16
Postat av: Ella

Jag är oxå dökär i Josh (anthony)!Skulle helt klarrt göra vad som helst för att få hans mobilnr!<3<3<3

2011-06-16 @ 14:04:49
URL: http://LoveHugo.bloggplatsen.se
Postat av: Josefin

åh, gud han är så sjukt gullig! PUSS PÅ HAN!

2011-06-22 @ 18:00:31

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0