förlåt..

skrev av mig lite förut..

saknar den gamla jasseh , den som inte kunde vara kaxig den som var vän mä allt å alla den som alla kunde lita på den jasseh som alla ville vara som ..
den jasseh som dog när hennes bästavän flyttade och dom tappade kontakten.
kom ni ihåg mig innan alice flyttade ? den jasseh vill ja ha tillbax å de vill nog ni andra oxå , allt i mitt liv var perfekt då tänk om alice aldrig hade bytt skola?
tänk ändå jag skulle fortfarande vara den gamla jasseh som alltid var snäll å glad både på utsidan och insidan.
men nu är de bara insidan som är snäll å utsidan som är glad..
en sak ni inte vet om mig är att när ja kommer hem ifrån skolan varje dag så skriker ja bara först och sen börjar ja gråta.
vill ni veta varför? jo för ja saknar tiden när allt var bra som andra veckan av 7an tillexempel :o
eller orienteringsdagen i 7an .. allt var bra då ändå?
känns som om hela mitt liv bara rasar känns som att ja när som helst bara kommer kunna vara en fejkad liten docka som alltid är glad.
önskar att ja bara kunde somna och aldrig vakna igen,
anledningen till att ja inte tar livet av mig är mina vänner och min syster dom hjälper mig vilja leva utan dom skulle jag aldrig orka gå upp varje dag vill inte svika dom de är därför jag fortfarande lever för jag vill verkligen inte svika dom som älskar mig.


åååh ssaaaaaaaaknar

Kommentarer här!

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0