...



anledningen för mig:

jag:

20:23:09

bara en fråga , skulle du änns bry dig om ja skada mig själv nu?

Edina Björlin says:

20:25:44

nä inte direkt...
kanske skulle undra lite
men nej ditt liv dina val inte mina problem
vill inte va vän me dig mer
iaf inte som du beter dig nu...

jag:

20:26:34

okej ja har slutat röka va inte så svårt som ja trodde de va.
så du skulle inte bry dig om ja gick ut nu genom dörren klättra upp på berget å hoppa?

Edina Björlin says:

20:28:22

jo klart jag skulle bry mig men skulle inte gö något åt de..
liksom ditt val ditt liv , om du vill dö ska jag inte hindra dig.. du sa ju själv att jag TRODDE jag kunde bestämma över dig och jag ville hjälpa men du sa nej , så fuck you du kan dö om du vill behöver inte dig du har ditt liv dina vänner familj och din framtid , och jag har mitt liv vänner familj framtid.

jag:

20:28:51

okej hejdå edina går ut nu

Edina Björlin says:

20:29:09

okejj , hejdå ses i himmlen om vi ens gör de


Kommentarer här!
Postat av: melina

hur fan kan hon säga så? :S

2010-12-01 @ 15:24:59
URL: http://moamelina.blogg.se/

Kommentera!:

You name here!:
Kommer ihåg dig!

E-post här!: (publiceras inte)

din bloggadress här!:

Din kommentar här!:

RSS 2.0